Tymek Mróz w amerykańskim programie International Visitor Leadership Program
International Visitor Leadership Program to prestiżowy amerykański projekt rządowy dla osób zaangażowanych w rozwój lokalnych społeczności. 9 marca rozpocznie się jego kolejna edycja, w której udział weźmie Tymoteusz Mróz, Zakopiańczyk, radny miasta Zakopane i prezes... czytaj dalejRusza Open Coffee z autorkami bloga Hop Cup (transmisja live)
Kolejne Open Coffee Made in Zakopane, tym razem z udziałem autorek bloga Hop Cup właśnie startuje. Jak zaczęły swoją przygodę z blogowaniem i vlogowaniem? Zaraz się dowiecie! Jeśli nie możecie dołączyć, zapraszamy do transmisji live poniżej i na naszym... czytaj dalejBlogowanie po góralsku – przed nami kolejne Open Coffee
Przed nami kolejna edycji Open Coffee. Tym razem będziemy mieli specjalnych Gości: Asię i Agnieszkę, które prowadzą góralskiego bloga Hop Cup. O blogowaniu gwarą, Podhalu i góralszczyźnie w XXI wieku pogadamy 28 lutego (czwartek) o godz. 17:00 w Coworku Zakopane przy... czytaj dalejMade in Zakopane na targach ITB Berlin 2019!
Już 6 marca w Berlinie ruszają jedne z największych targów turystycznych na świecie – ITB Berlin 2019 (6 – 10 marca 2019). Wśród wystawców nie zabraknie reprezentacji Lokalnej Organizacji Turystycznej Made in Zakopane, która ofertę Zakopanego zaprezentuje... czytaj dalejWkrótce trzecia konferencja Coworking Now
Przed nami trzecia już edycja konferencji Coworking Now, która odbędzie się 4-5 kwietnia w Gdańskim O4 Coworking. Ponieważ pod marką Cowork Made in Zakopane istnieje pierwsze na Podhalu biuro coworkingowe, temat jest nam bliski i chętnie polecamy udział wszystkim... czytaj dalej„Moc Ponidzia” z Buska Zdroju w Zakopanem
Bardzo ważna częścią działalności Lokalnych Organizacji Turystycznych jest poszerzanie kontaktów i wymiana doświadczeń. Wczoraj w tym właśnie celu odwiedził nas zespół LOT „Moc Ponidzia” z Buska Zdroju. Na spotkaniu rozmawialiśmy o prowadzonej działalności i... czytaj dalejChińskie reality show w Zakopanem
11 topowych gwiazd chińskiej sceny muzycznej, 130 osób ekipy filmowej, przewidywane miliardy(!) wyświetleń w Chinach Tak w liczbach można określić produkcję, która miała miejsce w Zakopanem w ostatnich dniach i którą mogliśmy jako Made in Zakopane koordynować i... czytaj dalejZakopane otwiera się na Japonie
Reprezentanci Made in Zakopane spotkali się z pięcioma touroperatami z Japonii, którzy przyjechali stworzyć ofertę dla swoich klientów – setki tysięcy osób z kraju kwitnącej wiśni.
czytaj dalej