Reprezentanci Made in Zakopane spotkali się z pięcioma touroperatami z Japonii, którzy przyjechali stworzyć ofertę dla swoich klientów – setki tysięcy osób z kraju kwitnącej wiśni.
Wczoraj Mateusz Mróz oraz Jan Jarosiewicz reprezentujący Lokalną Organizacje Turystyczną Made in Zakopane z inicjatywy Małopolskiej Organizacji Turystycznej spotkali się w restauracji Góralska Tradycja z pięcioma touroperatorami z Japonii. W skład naszych gości wchodzili reprezentacji takich biur podróży jak: Kaguya Reise Bureau, Tee Style Co. Ltd, G2 Travel Japan, Asahi Sun Tours Inc., Miki Tourist – choć zapewne naszym czytelnikom te nazwy niewiele mówią to warto wspomnieć, że wśród nich są 2 z 4 najbardziej znaczących touroperatorów w kraju kwitnącej wiśni oraz jeden z agentów będących częścią JTB – największego agenta w Japonii wyspecjalizowany w sprzedaży prestiżowych, wysokobudżetowych wycieczek. Nasi goście odwiedzili Gubałówkę, Krupówki włącznie z Fasion Street, Góralską Tradycje, Park Miejski i Czerwony Dwór, który szczególnie przypadł im do gustu. Według statystyk Japońskiej Organizacji Turystycznej co roku za granicę wyjeżdża 18 milionów osób. Wśród 20’stu najczęściej wybieranych przez nich krajów nie ma Polski, co mamy nadzieje, zmieni się w najbliższym czasie.
Spotkanie z touroperatorami jest częścią projektu Made in Zakopane o nazwie „My passion Podhale” mającego na celu promocje naszego regionu na rynkach zagranicznych.