Jak widać temat „Jak pozyskiwać online zagranicznych klientów” budzi duże zainteresowanie – nasze biuro coworkingowe do ostatniego miejsca wypełnili zainteresowani uczestnicy. Prowadzący warsztaty Patryk Sarka z projektu Google Internetowe Rewolucje przedstawił mniej popularne na polskim rynku bezpłatne narzędzia marketingowe tworzone przez firmę Google: Google Market Finder, czy Google Trends. Opowiedział jak wykorzystać je do poszukiwania potencjalnie zainteresowanych ofertą klientów.
Jednym z ciekawych wniosków wynikających z przedstawionych danych jest zmiana preferencji podróżujących – coraz więcej osób poszukuje oferty wpisującej się w nurt turystyki zrównoważonej.
Trendy w letnich wakacjach – podróżujący wracają do natury
Jednymi z najbardziej poszukiwanych miejsc w tym roku są te, które pozwalają podróżnikom być bliżej natury. Porównując pierwszy kwartał 2019 roku do tego samego okresu w 2018 roku, widzimy, że podróżni w regionie EMEA chcą wrócić do natury, ponieważ badają wakacje w lesie, tereny kempingowe i rezerwaty przyrody. Inne tematy, o których myślą konsumenci tego lata, to miejsca dla seniorów, farmy edukacyjne i parki dinozaurów.
Wraz ze wzrostem popularności ruchów zrównoważonego rozwoju, takich jak zero odpadów, nie jest zaskoczeniem, że świadomi ekologicznie konsumenci szukają bardziej ekologicznych sposobów spędzania wakacji.
Wydarzenie odbyło się we ramach Małopolskiego Festiwalu Innowacji.
Partnerem merytorycznym jest projekt Google Internetowe Rewolucje.
Uważasz, że warto organizować takie warsztaty w Zakopanem? Chciałbyś poruszyć inne tematy? Daj nam znać!