Tymoteusz Mróz Człowiekiem Roku 2015

„Człowiek Roku 2015 Gazety Podhalańskiej – za pasję i entuzjazm, za promocję swojej małej ojczyzny bez oglądania się na innych” – na podstawie takiego uzasadnienia Prezes Lokalnej Organizacji Turystycznej Made in Zakopane otrzymał tytuł... czytaj dalej

Raport: rosnące znaczenie ekoturystyki

Wyniki badań oraz obserwacja trendów w wynikach badań konsumentów usług turystycznych potwierdzają istnienie w Polsce popytu na oferty z obszaru ekoturystyki. Na rzecz rosnącego potencjału ekoturystyki świadczą również zapisy w dokumentach strategicznych dla polskiej... czytaj dalej

Billboardy nie zlikwidują smogu

Dziś pojawiły się w Zakopanem kolejne billboardy sponsorowane przez organizację Akcja Demokracja. Sami włączyliśmy się aktywnie w działanie na rzecz walki ze smogiem poprzez współorganizację kampanii #ZakopaneBezSmogu, jednak stanowczo sprzeciwiamy się takiej formie... czytaj dalej

Zakopane w Domo+

W ubiegłym tygodniu razem ze Skitourowe Zakopane.pl i Goobaya – Snowpark Gubałowka pokazywaliśmy ekipie Domo+ jak można aktywnie spędzić czas w Zakopanem. Efekty można będzie obejrzeć w kwietniu w programie „Domy wakacyjne”. Istniejący od 2008 roku... czytaj dalej

Kampania #ZakopaneBezSmogu wyróżniona

Serwis Wirtualne Media wyróżnił kampanię #ZakopaneBezSmogu, którą prowadzimy razem z Polską Zieloną Siecią w ramach Podhalańskiego Alarmu Smogowego. Cytując serwis: Ciekawa inicjatywa, w którą udało się zaangażować znane osoby, i jej nietypowy adresat – bo kampania... czytaj dalej

Start akcji #ZakopaneBezSmogu

Wczoraj wieczorem wystartowała kampania #ZakopaneBezSmogu w ramach której razem z Polską Zieloną Siecią i Podhalańskim Alarmem Smogowym chcemy stawić czoła problemowi jakości powietrza pod Tatrami. Celem kampanii jest wsparcie Burmistrza Miasta w przygotowaniu uchwały... czytaj dalej

Spot „My Passion. Made in Zakopane” w mediach

Nasz spot promujący Zakopane w ramach kampanii „My Passion. Made in Zakopane” został wyświetlony w większości polskich mediów, dotarł także do wielu odbiorców poza granicami naszego kraju – dziękujemy! To dla nas ogromne wyróżnienie i dowód na to, że... czytaj dalej

Rozpoczęcie kampanii „My Passion. Made in Zakopane”

6 grudnia 2015 roku rozpoczęliśmy akcję „My Passion. Made in Zakopane”. Dzięki uprzejmości wielu twórców i animatorów kultury oraz turystyki na Podhalu stworzyliśmy film, który pokazuje Zakopane które kochamy i które chcemy pokazać światu. Został... czytaj dalej

XVII Tatrzańskie Forum Gospodarcze

25 listopada wzięliśmy udział w Tatrzańskim Forum Gospodarczym organizowanym przez Tatrzańską Izbę Gospodarczą w zakopiańskim Hotelu Belvedere. Podczas wydarzenia, w którym uczestniczyło przeszło 100 przedstawicieli lokalnego samorządu, biznesu i organizacji... czytaj dalej

I Walne Zgromadzenie

29 października 2015 roku odbyło się pierwsze Walne Zgromadzenie członków Lokalnej Organizacji Turystycznej Made in Zakopane. Podczas spotkania zostały wybrane jednogłośnie nowe władze stowarzyszenia w następujących osobach: Prezes: Tymoteusz Mróz Wice Prezes: Jan... czytaj dalej