Realizując nasze cele statutowe złożyliśmy w lutym 2016 wniosek o dofinansowanie projektu o nazwie “Welcoming Poland” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, poddziałanie 3.3.1 – Promocja gospodarcza Małopolski. Wnioskowana przez nas kwota dofinansowania to ponad 1.7 miliona złotych!

Na czym polega projekt?

Projekt “Welcoming Poland” zakłada utworzenie sieci współpracy biznesowej poprzez łączenie lokalnych przedsiębiorców oferujących wyjątkowo atrakcyjne produkty i usługi turystyczne z zagranicznymi partnerami biznesowymi pochodzącymi z krajów generujących największy ruchu turystyczny do Polski, a w szczególności do województwa Małopolskiego.

Sieć współpracy ma powstać dzięki wdrożeniu innowacyjnych rozwiązań organizacyjnych, koncentrujących ruch turystyczny wokół nowych, tematycznych produktów turystycznych oraz rynków docelowych.

Kogo dotyczy projekt?

Integracja w ramach sieć współpracy obejmie partnerów z województwa Małopolskiego dostarczających usługi i produkty z szeroko rozumianej recepcji turystycznej. Odbiorcami danych udostępnianych w ramach sieci będą touroperatorzy, biura podróży, agencje eventowe, wyspecjalizowane agencje, profesjonalni organizatorzy programów motywacyjnych (Incentive Houses), podmioty takie jak stowarzyszenia tematyczne oraz inni partnerzy, których działalność obejmuje usługi i produkty turystyczne, konferencyjne i związane z udziałem w wydarzeniach (festiwale kulturalne, mistrzostwa sportowe, pokazy, uroczystości publiczne).

Kraje wyselekcjonowane do współpracy w ramach Projektu to Niemcy, Wielka Brytania, Rosja, USA oraz Polska.

Za pośrednictwem wskazanych partnerów oferty Wnioskodawcy dotrzeć mają do grup docelowych, z którymi wyżej wymieniony podmioty współpracują w swoich krajach i swoich specjalnościach. Projekt obejmie produkty z dziedziny przemysłów czasu wolnego, w tym oferty uczestnictwa w najbardziej atrakcyjnych wydarzeniach i programach pobytowych z terenu województwa Małopolskiego. Do sieci współpracy trafią oferty po uważnej selekcji, dzięki czemu Made in Zakopane zapewni wysoki poziom całego portfolio produktów i usług turystycznych.

Na dzień dzisiejszy tj. 8 czerwca 2016 r. projekt przeszedł ocenę formalną, już niebawem nastąpi rozstrzygnięcie konkursu. Mamy nadzieję, że okaże się ono dla nas pozytywne – dzięki czemu nasz region będzie mógł rozwijać się sprawnie i dynamicznie.

Trzymajcie kciuki!