„Hotel online” Michała Miernika to pierwszy na polski podręcznik sprzedaży usług noclegowych w sieci. To przewodnik po strategiach, kanałach sprzedaży oraz komunikacji marketingowej. Michał Miernik opierając się na doświadczeniach hotelarzy podpowiada jak mądrze zarządzać portfelem kanałów komunikacji oraz jak budżetować wydatki tak, aby marketing postrzegany był jako inwestycja, a nie koszt. Książka „Hotel online” obejmuje najważniejsze z punktu widzenia hotelu obszary marketingu online: content marketing, social media, strona WWW, portale OTA, czy email marketing.
W związku z nadchodzącym okresem jesienno-zimowym, przygotowaliśmy razem z autorem specjalną propozycję. Dla Przyjaciół Made in Zakopane, książka jest dostępna w pakiecie z e-bookiem i darmową wysyłką za 49,99 złotych. Zakupu można dokonać tutaj: http://shop.michalmiernik.com/pakiet-ksiazka-i-ebook-hotel-online
Udanej lektury:)